Veelgestelde vragen

Hier vind je de veelgestelde vragen mooi overzichtelijk. Staat jou vraag er niet tussen? Neem dan eens een kijkje op de klantenservicepagina of stuur een e-mail naar info@gewoongroener.nl.

Bestellen en betalen

Wat zijn de verschillende betaalwijzes bij GewoonGroener?
Bij GewoonGroener kun je betalen via IDEAL , Paypal, Bancontact of Vooraf overmaken.

Kan mijn bestelling ingepakt worden als cadeau?
Natuurlijk is het mogelijk om je bestelling in te pakken als cadeau. Geef in het opmerkingenveld aan of het cadeautje voor een jongen/meisje of speciale gelegenheid is dan proberen wij hier uiteraard het inpakpapier op af te stemmen!

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren door te mailen naar info@gewoongroener.nl. Mochten wij je bestelling nog niet verzonden hebben dan annuleren wij deze  en storten wij het geld dezelfde dag nog terug. Indien je bestelling al verzonden is, kun je deze aan ons retourneren. Op het moment dat wij je retourzending in goede staat hebben ontvangen zullen wij het geld zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, aan je terugstorten.

Verzenden en retouneren

Vanaf welk bedrag zijn de verzendkosten gratis? 

De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling boven de €50,-. Onder de €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.

Hoe lang is de levertijd?​

Op werkdagen voor 12:00 uur besteld is dezelfde nog verzonden. (mits op voorraad uiteraard!)
In de meeste gevallen betekent dit dat PostNL jouw pakket de volgende dag aanbiedt voor bezorging.

Kan ik mijn pakket af laten leveren op een PostNL punt?

Natuurlijk is het mogelijk om jouw pakket af te laten leveren bij een PostNL punt. Vul het adres van het PostNL punt in maar vergeet niet je naam erbij te zetten. Het PostNL punt kan anders niet zien dat het pakketje voor jou bestemd is!

Krijg ik een track and trace code om mijn bestelling te volgen?

Je krijgt van PostNL altijd een track and trace code. Deze wordt naar je verzonden op het moment dat PostNL jouw pakket in ontvangst heeft genomen.

Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, we proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Hoe meld ik een retour aan bij GewoonGroener?

Je kunt het beste een email sturen naar info@gewoongroener.nl waarin je aangeeft of je jouw hele bestelling  wilt retourneren of een deel ervan. Mocht je een deel retour sturen horen wij graag van je wat je precies terug stuurt.

Het pakket kan verstuurd worden naar het volgende adres:
GewoonGroener
Meidoornstraat 8
2201 NP Noordwijk
Nederland

Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retour?

Op het moment dat wij jouw retourzending in goede staat hebben ontvangen zullen wij het geld zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, aan u terugstorten.

Wat te doen bij levering van verkeerd product? 

Uiteraard proberen wij je pakket zo zorgvuldig mogelijk in te pakken en goed op te letten of wij het juiste product hebben ingepakt. Mocht het toch gebeuren dat je het verkeerde product heeft ontvangen, kun je een email sturen aan info@gewoongroener.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat je alsnog het juiste product van ons ontvangt!

Mocht je na het lezen van deze veelgestelde vragen nog iets missen aarzel niet en neem contact met ons op.